مغناطيس درماني چيست؟

سلامتي تاجيست بر سر افراد سالم كه فقط بيماران آن را ميبينند

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

مغناطيس درماني چيست؟

200 سال قبل از ميلاد مسيح يك فيزيكدان يوناني در مي يابد كه استفاده از آهن ربا در كاهش دردهاي موضعي تاثير مثبتي دارد . حكيم ابو علي سينا نيز از آهن ربا در درمان بيماري هايي مانند طحال و كبد استفاده مي نموده است .
و همچنين 70 سال پيش از ميلاد ، ملكه رم باستان " كلِئوپاترا " براي حفظ زيبايي خويش بر روي پيشاني يك تكه آهن ربا نصب مي كرده و راز دوام زيبايي خود را در آن مي دانسته است .
در سال هاي اخير دانشمندان  روسيه با كار كردن بر روي آب مغناطيسي و قرار دادن دو آهنربا در دو طرف لوله رسوب زده و مغناطيسي كردن آب در حال گذر در لوله به نتايج جالبي دست يافتند و توانستند رسوبات داخل لوله ها را از بين ببرند و در پي اين اكتشاف به فكر استفاده از اين فناوري و كاربرد آن در زمينه درمان شدند و با آزمايشاتي بر روي موجودات زنده دريافتند كه آب مغناطيسي مي تواند باعث سم زدايي و پاكسازي رسوبات داخل عروق خوني  شود . به دنبال اين موفقيت آنها اين علم را در كشاورزي استفاده نمودند و محصولات با كيفيت تر ، بهتر و بيشتري را توليد كردند .
عوارض دارويي گاهاً از خود بيماري خطرناك تر هستند . در طب مغناطيس درماني هيچ گونه عوارضي به همراه ندارد زيرا باعث ايجاد تعادل يا هارموني در سلول مي گردد  و اين حالت هموستاز و تعادل نه تنها مي تواند بسياري از بيماري ها را از بين ببرد بلكه همانند واكسن حالت پيش گيراننده دارد و  باعث جلوگيري از وجود بيماري مي شود .
محققين مغناطيس درماني بر اين باور هستند كه مغناطيس درماني در تمام بيماري هاي مي تواند تاثيرات مثبت و قابل توجهي داشته باشد.
اگرچه ميزان و وزن مغناطيس موجود در آن زمان استفاده از مغناطيس را كاري دشوار ساخته بود . اما امروزه مواد قويتر و كوچكتر مانند مغناطيس هاي نئودمييوم با ميزان گوس (واحد سنجش ميدان مغناطيسي) بالاتر منجر به استفاده محصولات درماني مغناطيس مدرن شده كه درحال حاضر ميليون ها نفر در سراسر دنيا از اين محصولات استفاده مي كنند.


نحوه عملكرد مغناطيس درماني به چه صورت است؟
 

تمام عملكردهاي فيزيكي و ذهني هر فرد با ميدانهاي الكترومغناطيسي كنترل مي شود كه با حركت يون هاي الكتروشيميايي در بدن توليد مي شوند .
وقتي جايي از بدن زخم مي شود و بافتي از بدن آسيب مي بيند يون هاي مثبت به سمت مكان آسيب ديده حركت كرده و باعث ايجاد درد و ورم مي شوند . براي اينكه اين زخم بهبود يابد مي بايست قسمت آسيب ديده به يون هاي منفي طبيعي خود بازگردد ، مواد الكترو شيميايي مربوط به ورم و درد نيز مي بايست برداشته شده و اكسيژن و مواد مغذي به منطقه آسيب ديده برسد.
ميدان مغناطيسي با بازگشت تعادل الكترومغناطيس خون به حالت متعادل اوليه به بهبود منطقه آسيب ديده كمك مي كند . ميدان مغناطيسي ديواره هاي مويرگها و همچنين ماهيچه هاي بدن وبافت هاي مربوط به آن را به حالت آرامش در آورده و باعث افزايش جريان خون مي شود در نتيجه اكسيژن و مواد غذايي بيشتري به منطقه آسيب ديده رسيده و باعث از بين رفتن مواد الكتروشميايي مضر و موادشيميايي درد آور مي شود و باعث كاهش درد و از بين رفتن عوارض شده و به فرايند بهبود سرعت مي بخشد .



مغناطيس درماني در بهبود موارد زير تاثيرات بسيار چشمگيري دارد :

- آرتروز و رماتيسم
- درد عضلات و مفاصل
- درد شانه و كتف
- دردپشت (كمر) 
- سر درد و درد ناحيه گردن
- مشكلات تنفسي ، سرفه ، آسم
- يبوست مزاج و دردشكم
- تورم و مشكلات گوارشي
- عدم يا تأخير در گردش خون و دفع ادرار
- استرس ، بي خوابي و اختلالات عصبي 

محصولات اسكالر بهترين سپر محافظتي در مقابل عوارض امواج و تشعشعات الكترومغناطيسي محيط است

براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره

 

09190171379

 

دكتر زينلي تماس حاصل فرماييد



تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد