دستبندهاي مغناطيسي

سلامتي تاجيست بر سر افراد سالم كه فقط بيماران آن را ميبينند

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

دستبندهاي مغناطيسي

مشخصات و تاثيرات اين دستبندها:

اين محصولات 2 مشخصه خاص دارند . اولين مشخصه اين محصولات جنس آن است كه تيتانيوم CP با گريد 2 است. يعني 2 بار فشرده شده در نتيجه روي پوست هيچ موجود زنده اي ايجاد حساسيت نمي كند كه با تيتانيوم هايي كه در بازار ايران وجود دارد متفاوت است. قيمت اين تيتانيوم از طلا پايين تر و از نقره بالاتر مي باشد.

اما مهم تر از آن پشت اين محصولات 2 لايه سنگ وجود دارد سنگ ژرمانيوم و رئل مگنت.

سنگ سفيد رنگي كه در تصوير مشاهده مي كنيد ، رئل مگنت يا مگنت خالص شده با قدرت 3000 گاوس مي باشد.

وقتي شما از اين اجناس استفاده مي كنيد با هر بار گردش خون در بدن و رد شدن خون از زير اين سنگها بارهاي مثبت از پشت ديواره هاي رگ ها دفع مي شود و در نتيجه اين رسوب گرفتگي ها در داخل رگ ها از بين مي رود و سرعت گردش خون به حالت نرمال و طبيعي خود باز مي گردد. وقتي سرعت گردش خون بالا مي رود اكسيژن و مواد غذايي بيشتري به سلولهاي بدن مي رسد و در نتيجه غدد بدن به صورت طبيعي و نرمال ترشه مي كند و تعادل بين مغز و ماهيچه هاي بدن بيشتر مي شود.

دومين تاثير:

حاله انرژي بدن با استفاده از اين سنگها تقويت مي شود و سپر محافظي را در برابر نفوذ امواج الكترومغناطيسي ايجاد مي كند. در نتيجه تبادلات عصبي درست مي شود و بدن ريلكس مي گردد. در اين حالات بيماريهاي عصبي مثل: ميگرن ديرتر عود مي كنند.

اما سنگ مشكي رنگي هم به نام ژرمانيوم در اين اجناس به كار رفته است. كه تكنولوژي ساخت آن انحاصارا در اختيار شركت آمگا مي باشد، اين سنگ ها با حرارت بدن شما فعال مي شود و اشعه مادون قرمز خورشيد را جذب نموده و به بدن ما انتقال مي دهند كه اين اشعه داراي يك انرژي حرارتي است كه باعث مي شود بدن ما ويتامين D بيشتري توليد كند.

و در نهايت اين را خدمت شما عرض كنم كه اين اجناس ، روي 70 نوع بيماري تاثير مي گذارد كه يا برايشان مكمل درماني خوبي است يا پيشگيري كننده خوبي مي باشد، بيماريهاي مثل : فشارهاي شديد عصبي، ميگرن ، فشار خون ، دردهاي ماهيچه و مفاصل، قند خون ،چربي خون ، ام اس و غيره.

 

مشاور شما:دكتر زينلي

 

09190171379



تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد