انرژي نقطه صفر چيست؟

سلامتي تاجيست بر سر افراد سالم كه فقط بيماران آن را ميبينند

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

انرژي نقطه صفر چيست؟

انرژي نقطه صفر انرژي است كه ما مي توانيم از تغييرات نسبت فضاي كوانتمي مادي به غير مادي به دست آوريم و اين انرژي باعث حركت جنبشي تمام ذرات مي شود . فوتون ها به عنوان ذرات مادي بدون جرم و داراي حجم مي توانند با استفاده از اين انرژي در فضاي لايتناهي با سرعت ثابت حركت نمايد ، بدون اينكه انرژي خود را از دست دهد .

براي درك بهتر انرژي نقطه صفر مثالي مي زنيم كه موضوع روشن تر شود . ظرف آبي را در نظر بگيريد كه نور با سرعت c وارد آن مي شود ، اتفاقي كه مي افتد اين است كه نور حدود يك درصد از سرعت خود را از دست مي دهد و در داخل آب سرعت حركت نور كاهش مي يابد ولي بلافاصله بعد از اينكه از آب خارج مي شود دوباره به سرعت اوليه خود باز مي گردد به نظر شما نور اين نيروي بازگشت را از كجا مي آورد ؟

اين نيرو همان نيروي نقطه صفر است و نيرويي است كه عامل اوليه و حركت فوتون ها بوده است كه در فضا وجود دارد و نور از ابتدا نيز با استفاده از آن حركت مي كرده است و با حضور آب در محيط ، تغييراتي در فضا به وجود آمده كه بر روي سرعت نور اثر گذاشته و با خارج شدن از آب دوباره در فضاي اصلي قرار گرفته و مي تواند از انرژي محيط در ادامه حركت خود استفاده نمايد.

حال بايد ما نيز از همين نيرو براي حركت دادن اجسام استفاده نماييم تا بتوانيم انرژي كمتري مصرف و از انرژي محيط براي صرفه جويي در انرژي بدن استفاده نماييم . براي اين منظور لازم است كه تغييرات لازم را در فضا به وجود آوريم تا بتوانيم از اين نيرو در جهت اهداف خود استفاده نماييم.

اگر بتوانيم فضا را به گونه اي تغيير دهيم كه نسبت فضاي كوانتمي مادي به فضاي غير مادي در اطراف اشياء و اجسام مورد نظر ما تغيير نمايند مي توانيم به راحتي با استفاده از انرژي نقطه صفر نيروي لازم براي حركت اجسام را به دست آوريم . اين نيرو در محيط وجود دارد و نيازي به ايجاد آن نمي باشد . اين نيرو نيرويي است كه موجب حركت نور ، ستارگان ، كهكشان ها ، زمين  ، ماه و حتي نيروهاي هسته اي مي باشد . تمامي نيروها و انرژي هايي كه بشر تا كنون آنها را شناخته است به نوعي برانگيخته از اين نيرو مي باشند و انرژي نقطه صفر منشاء تمام انرژي هاي شناخته شده است.

     
 

09190171379

دكتر زينلي



تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد