سنگ FIR چيست ؟

سلامتي تاجيست بر سر افراد سالم كه فقط بيماران آن را ميبينند

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

سنگ FIR چيست ؟

سنگ FIR ( مولد اشعه مادون قرمز )

مادون قرمز يكي ازعوامل طبيعي موجود در جهان خلقت است كه براي سلامتي ما بسيار حياتي و ضروري مي‌باشد. طيف مادون قرمز مورد نياز بدن ما از پرتوهاي خورشيدي در طول روز تامين مي‌شود. 

به كارگيري فناوري مادون قرمز در محصولات بايوانرژي يكي ديگر از عواملي است كه به صورت مكمل همراه با مغناطيس درماني مورد استفاده قرار گرفته است و در واقع مغناطيس درماني بدون مادون قرمز از تاثير و قدرت چنداني برخوردار نخواهد بود . از اين رو بكارگيري اين فناوري به همراه مغناطيس درماني بسيار مهم است . طيف مادون قرمز بوسيله ژرمانيوم به كار رفته در دستبندها و گردنبندهاي بايوانرژي در هنگام تماس با دماي بدن ساتع مي شود.
طيف مادون قرمز از تمام لا يه‌هاي پوستي عبور مي‌كند و تا اعماق سلول‌ها ، رگ‌هاي خوني و مولكول‌هاي آب موجود در بدن نفوذ مي‌كند و مولكول‌هاي آب و خون را تحت تاثير خود قرار مي‌دهد . سموم و مواد زائد در بدن به صورت توده يا گلبول در آب ظاهر مي‌شوند . هر جا كه اين سموم انباشته شوند گردش خون مسدود مي‌شود و انرژي سلول‌ها مختل مي‌شود.
وقتي كه مادون قرمز در بدن نفوذ مي‌كند سطح گرماي بدن افزايش مي‌يابد ، مولكول‌هاي آب درون بدن شروع به گرم شدن مي‌كنند و به ارتعاش در مي‌آيند در اثر اين ارتعاش پيوستگي يون‌هايي كه مولكول‌هاي آب را به هم نگه داشته‌اند كاهش مي‌يابد و مولكول‌هاي آب شكسته مي‌شوند . وقتي مولكول‌هاي آب شكسته مي‌شوند گازها و ديگر سموم محصور شده در آب آزاد مي‌شوند و به سمت خون يعني جايي كه به صورت طبيعي فرآيند سم‌ زدايي بدن انجام مي‌شود ، روانه مي‌گردند و از بدن دفع مي‌شوند و به اين ترتيب به تقويت سيستم ايمني بدن ، شادابي و جواني سلول‌ها و بافت‌ها كمك مي‌كند  .

برخي از تاثيرات سنگ مولد اشعه مادون قرمز در محصولات اسكالر :

-         سم زدايي  خون

-         تسكين درد :

با وجود حرارت ملايم ، كاهش درد  به واسطه  اثر تسكيني بر روي پايانه ‌هاي عصبي ، حسي و سطحي است . همچنين به علت بالا رفتن جريان خون و متعاقب آن متفرق ساختن متابوليت ها و مواد درد زاي تجمع در بافت ها ، درد كاهش مي يابد.

-         استراحت ماهيچه :

تابش اين اشعه راه مناسبي براي درمان اسپاسم و دستيابي به استراحت عضلاني مي باشد .

-         افزايش خون رساني :

در درمان زخم هاي سطحي و عفونت هاي پوستي ، براي اينكه فرآيند ترميم به خوبي انجام گيرد ، بايد به مقدار كافي خون به ناحيه مورد نظر برسد و در صورت وجود عفونت نيز افزايش گردش خون سبب افزايش تعداد گلبولهاي سفيد و كمك به نابودي باكتري ها مي كند . از اين پرتو مي توان براي درمان مفصل آرتوريتي و ضايعات التهابي نيز استفاده كرد.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره

 

09190171379

 

دكتر زينلي تماس حاصل فرماييد



تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد